abattlewithmyself

Alla inlägg under mars 2013

Av Felicia - 8 mars 2013 13:48

haha åh, vet inte varför jag ska ha en blogg när jag ändå aldrig skriver xD
men ja, jag har börjat ta tömntabletter så jag kan sova på nätterna. dock gör dom så att jag blir så trött på dagarna också.. dom ska egentligen inte göra mig trött i mer än ca 4 timmar men jag är trött från kl 20:00 på kvällen då jag tar dom till ca 18:00.. liksom wtf? xD
men ja, jag mår sjuuuuuuukt mycket sämre än förut, men den 18/3 ska jag till BUP igen och träffa läkaren igen. han måste göra fler tester på om jag behöver antidepresiv medicin för att mitt beteende och mående är så sjukt nere :P 
allt går liksom som upp och sen ner

vet inte riktigt hur jag ska förklara, men jag är glad - arg - ledsen - arg - lycklig - ledsen osv osv osv..

det går liksom som typ 10min när jag är glad innan jag kraschar igen och vill ta livet av mig.

minsta lilla mot gång får mig att må dåligt, så skolan är ju rena helvetet.

plus att doktorn säger att jag utvecklat 'social fobi' . med andra ord kan jag inte vara i stora folkmassor och jag tycker inte om när folk tittar på mig. PRECIS!

skolan är ett helvete, varje dag vaknar jag livrädd över att läraren ska be mig läsa något högt eller göra något på tavlan.. rädslan går till ilska över mig själv för att jag är så jävla rädd. ilskan går till depression and it goes on like that >_<


puss!<3


  <--- tryck på bilden för större storlek 


Av Felicia - 1 mars 2013 12:35

åhåhåhå, idag är det en bra daaag :')
mjo, idag ska mami och jag åka till Tierp och köpa svart färg som man färgar kläder med, för imooorgon är det släktträff då mormors bror fyller 50år! :D
men ja, jag har hittat en gammal och uuuuunderbar klänning som jag hade heeela tiden när jag var yngre. dock är den lite för stor eftersom jag var fetare när jag var yngre xD
men ja, den har börjat tappa färgen så vi ska färga om den :)
och mja.. hm.. jag har inte fått mycket sömn på sista tiden, men det är okej. och maten.. mja.. jag äter inte som jag borde. 

meen, idag är en bra dag! :D <3

åh lol, känner mig som en insekt xD en glaaad insekt ;)

puss ~ 

  

  tryck på bilden för större storlek.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


13 åring som kämpar med ätstörningar, depression och ett liv fullt av motgångar.

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Ovido - Quiz & Flashcards